Wróć
MDT-knx-rf-switch-actuator-2-fold-flush-mounted-10a-230vac-dystron.pl
MDT-knx-rf-switch-actuator-2-fold-flush-mounted-10a-230vac-dystron.pl

KNX RF+ Aktor przełączający 2-kanałowy, Podtynkowy, 10A, 230VAC

RF-AKK2UP.01
Cena: 782,00 PLN netto / 782,00 PLN brutto
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy Czas dostawy od producenta do 5 dni roboczych
Gwarancja producenta: 3 lata
1 sztuk
RF- Aktory

 

MDT KNX RF+ Aktor Przełączający odbiera telegramy KNX i steruje max 2 niezależnymi obwodami elektrycznymi. Każde z wyjść wykorzystuje przekaźnik monostabilny.

 

  • Typ instalacji: Dopuszkowy

  • Obciążenie: 14µF pojemnościowe

  • Ampery: 10 A

  • Kanały: 1-krotny, 2-krotny

 
Cechy produktu:
 

  • Protokół KNX RF+ w trybie systemowym

  • Programowanie za pomocą ETS 5 lub nowszego

  • Przeznaczony do użytku w UE, częstotliwość 868 MHz

  • Obsługa styków NO i NC

  • Funkcje czasowe (opóźnienie załączenia/wyłączenia, funkcja oświetlenia klatki schodowej)

  • Odpowiedź statusowa (aktywna/pasywna) dla każdego kanału

  • Logiczne łączenie danych binarnych

  • 8 scen dla każdego kanału

  • Funkcje centralnego sterowania i blokowania

  • Montaż podtynkowy w puszce instalacyjnej

  • Połączenie przez sprzęgło liniowe MDT KNX RF+

  • Modernizacja instalacji bez konieczności zakładania przewodów magistrali KNX

  • Zasilanie: 230 V AC

  • Wymiary: 41 mm x 41 mm x 22 mm

  • Zintegrowane złącze magistrali

  • Produkcja w Niemczech, certyfikacja ISO 9001

  • 3 lata gwarancji

Typ instalacji
Podtynkowy
Kanały
2-kanałowy
C Load
14µF
Ampery
10 A
Kategorie MDT
KNX RF+ SWITCH ACTUATOR
Seria
RF
Obszary funkcjonalne
1-fold
1 Przedmiot

Zobacz także

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Product added to wishlist

Ta strona lubi ciasteczka!

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Są one wykorzystywane do dostosowywania treści i reklam, integracji funkcji mediów społecznościowych oraz analizy ruchu w naszej witrynie. Ponadto możemy udostępniać szczegółowe informacje dotyczące korzystania z witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. Partnerzy ci mogą łączyć te informacje z innymi danymi przekazanymi im przez użytkownika lub zebranymi w wyniku korzystania przez użytkownika z ich usług.