1. Formy płatności dostępne w DYSTRON S.C.:
- przedpłata
- płatność odroczona (FV z terminem)
2. Przedpłaty dokonują nowi klienci i klienci którzy już współpracują z DYSTRON S.C. ale nie dokonali jeszcze zamówień i płatności na kwotę w sumie minimum 5000,00 zł netto.
Przedpłata powinna nastąpić po otrzymaniu przez klienta faktury proforma.
3. Aby uzyskać płatność odroczoną należy dokonać zamówień i płatności na kwotę w sumie minimum 5000,00 zł netto.
4. W przypadku gdy klient spóźni się z płatnością za FV z terminem, wdrażane będzie postępowanie:
- 7 dni opóźnienia - powiadomienie telefoniczne o zaległości.
- 14 dni opóźnienia - wezwanie do zapłaty z 7 dniowym terminem zapłaty i powiadomienie telefoniczne.
- 30 dni opóźnienia - przedsądowe wezwanie do zapłaty z informacją o anulowaniu płatności odroczonej oraz o przywróceniu przedpłaty na warunkach jak w pkt 3.
- Po dokonaniu przedpłat za zamówienia, na minimum 5000,00 zł netto, zostaje przywrócona płatność odroczona.
- Jeżeli klient posiadający płatność odroczoną ponownie nie ureguluje w terminie zobowiązań finansowych, płatność odroczona zostanie anulowana już w momencie wysłania wezwania do zapłaty.
- Przywrócenie przedpłaty nastąpi na warunkach jak w pkt. 3.
W przypadku klientów spoza Polski, warunki płatności i dostawy ustalane będą indywidualnie.
Szczegółowe dane dotyczące przelewu
Właściciel rachunku: DYSTRON S.C., ul. Hetmańska 26/8 , 60-252 Poznań.
Nr rachunku bankowego (PLN): 67 2490 0005 0000 4530 5734 3433
Nazwa banku: Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
DYSTRON S.C. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez DYSTRON S.C. jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.