Proces reklamacyjny

Jeżeli chcesz skorzystać z procedury reklamacji wystarczy wykonać 3 kroki.

Krok

Sprawdź datę zakupu urządzenia

W zależności od daty zakupu proces reklamacji będzie wymagał różnej formy zgłoszenia reklamacji.

Zakupy przed 17.07.2021 r.

Uzupełnij dane na formularzu reklamacyjnym.

Zakupy po 17.07.2021 r.

Skorzystaj z formularza reklamacji na stronie internetowej.

Krok

Uzupełnij formularz reklamacyjny

Zakupy przed 17.07.2021 r. :

1.Uzupełnij dane na formularzu reklamacyjnym.

2.Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu (faktura) prześlij na adres email: biuro@dystron.pl .

Zakupy po 17.07.2021 r. :

1. Zaloguj się na sklepie Dystron.

2. Przejdź do panelu użytkownika na stronie, wybierz kategorię "Reklamacje", następnie "Dodaj nową reklamację".

3.Wybierz zamówienie wskaż produkt, który reklamujesz.

4.Opisz usterkę, dodaj zdjęcie lub inny załącznik.

5.Kliknij "Wyślij", żeby wysłać formularz reklamacyjny.

Krok

Odeślij reklamowane urządzenie

Wyślij urządzenie na adres:  ul. Hetmańska 26/8 , 60-252 Poznań.

Masz pytanie w sprawie reklamacji?

Produkt dodany do ulubionych

Ta strona lubi ciasteczka!

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Są one wykorzystywane do dostosowywania treści i reklam, integracji funkcji mediów społecznościowych oraz analizy ruchu w naszej witrynie. Ponadto możemy udostępniać szczegółowe informacje dotyczące korzystania z witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. Partnerzy ci mogą łączyć te informacje z innymi danymi przekazanymi im przez użytkownika lub zebranymi w wyniku korzystania przez użytkownika z ich usług.