Kontakt

Kontakt:
tel. stacjonarny: +48 61 66 90 687
e-mail: biuro@dystron.pl

 

Dział handlowy:
tel. + 48 515 454 372
e-mail: fgrzegorek@dystron.pl


Dział zamówieniowy:
tel. + 48 732 994 008
e-mail: zamowienia@dystron.pl

Dział wsparcia technicznego:
tel. + 48 515 699 596
e-mail: serwis@dystron.pl

 

Regulamin

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, dostępnego w domenie dystron.pl, prowadzonego przez spółkę DYSTRON S.C. z siedzibą w Poznaniu, ul. Strzeszyńska 63, 60-479, NIP: 7792409279, REGON: 302258963.
Jak zamawiać?
Aby zostać naszym stałym Klientem wystarczy zarejestrować się na stronie sklepu internetowego www.dystron.pl

Zalogowanie gwarantuje:
  • możliwość składania zamówień przez internet
  • sprawdzanie rabatów indywidualnych
  • wgląd do historii zakupów
  • kontrolę zamówień w realizacji
  • kontrolę zobowiązań w stosunku do naszej firmy
Dane logowania prosimy traktować jako poufne i nie przekazywać osobom trzecim.
Zamówienie złożone przez nieuprawnione osoby, na podstawie Państwa danych logowania, zostanie wysłane pod adres wskazany na formularzu rejestracyjnym, na koszt zarejestrowanego odbiorcy.

Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.dystron.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu statusu „potwierdzone”, a w przypadku gdy wybrano opcję płatności przelew - przedpłata za moment zawarcia umowy uważa się dokonanie płatności na wskazane przez sprzedawcę konto.

Jak się kontaktować?
Możesz kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

tel. stacjonarny: +48 61 66 90 687
e-mail: biuro@dystron.pl

Dział handlowy: 
tel. + 48 732 994 008
e-mail: zamowienia@dystron.pl

Dział wsparcia technicznego:
tel. + 48 732 994 006
e-mail: serwis@dystron.pl

Sklep internetowy Dystron.pl nie posiada sklepu stacjonarnego.


Ceny
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.dystron.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).

W sklepie internetowym dla zarejestrowanych klientów stosowane są następujące kategorie cenowe:
  • cena netto katalogowa
  • wartość rabatu netto
  • cena netto po rabacie 
Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia (i jego potwierdzenia). Wyjątek stanowią ceny zawierające ewidentne błędy edytorskie.
 
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie dystron.pl, bądź wprowadzania w nich zmian.

Zawarcie umowy
Zawarcie umowy następuje w momencie kliknięcia przez Klienta przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty zamów”.

Obowiązki sprzedawcy
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Regulacja tej odpowiedzialności zawarta jest w Kodeksie cywilnym (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).

Realizacja zamówień
Klienci z Polski - do każdej przesyłki o wartości do 4.000 zł netto zostaną doliczone koszty transportu. Koszty dostarczenia towaru są automatycznie dodawane do faktury jako odrębna pozycja, w związku z czym wartość brutto faktury jest równa wartości pobrania.
Istnieje również możliwość samodzielnego odbioru towaru.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, Klient płaci tylko za towar i jego dostarczenie. W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki, zamówione produkty wrócą do DYSTRON S.C., a Klient zostanie obciążony kosztami wysłania przesyłki.

Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi do 21 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na rachunku, z zastrzeżeniem produktów niedostępnych w magazynie u producenta, których czas dostawy może być dłuższy, o czym informujemy Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji będzie po uprzednim uzyskaniu Państwa zgody podzielone na części i wysłane w różnym terminie. Termin otrzymania towaru to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.

Klienci z krajów Unii Europejskiej - 
zamówienia realizowane są w przeciągu do 21 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na rachunku. W przypadku wyczerpania zapasów zamówionego produktu u producenta, towar dostępny wyślemy natychmiast, a pozostały po uzupełnieniu magazynu.0
Firmy - do realizacji zamówień Klientów z krajów UE: Austrii, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Malty, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Szwecji, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch potrzebujemy jedynie potwierdzony europejski numer VAT firmy Klienta. Wówczas, wystawimy fakturę z 0% VAT.
Nabywcy prywatni - nabywcom prywatnym zamówione towary wysyłamy na podany adres (w tym przypadku produkty są opodatkowane wg stawki VAT obowiązującej w Polsce, 23%).
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, Klient płaci tylko za towar i jego dostarczenie. 
W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia przesyłki, zamówione produkty wrócą do DYSTRON S.C., a Klient zostanie obciążony kosztami wysłania przesyłki.
Klienci spoza Unii Europejskiej - finalizując zamówienie w naszym sklepie, Klient wybiera sposób dostawy. Warunki dostawy ustalane są indywidualnie w zależności od kraju wysyłki.
Jeżeli powierzycie nam Państwo zorganizowanie transportu, zostaniecie powiadomieni o jego kosztach każdorazowo przed wysyłką. Jeśli ich nie zaakceptujecie, uzyskacie możliwość rezygnacji z zamówienia. Zawsze jednak wybieramy optymalne rozwiązanie dla Klienta.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, Klient płaci tylko za towar i jego dostarczenie. Klientów spoza Unii Europejskiej prosimy o przemyślane zamówienia, ponieważ ze względu na formalności i ewentualne opłaty celne, zwrot towaru może okazać się niemożliwy i ekonomicznie nieuzasadniony.

Polityka prywatności
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) zapewniamy ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzenia działalności handlowej i realizacji Państwa zamówień w naszym sklepie internetowym.
Zapewniamy, że dane osobowe Kupujących przetwarzane będą wyłącznie dla celów realizacji zamówienia oraz dla celów marketingowych, gdy Kupujący wyrazi dodatkową zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych.
W przypadkach i na zasadach określonych w tej ustawie Kupujący ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.


Sprzedawca nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o Kupujących i zakupach dokonanych przez Kupujących.

Pliki cookies
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu 
i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu DYSTRON S.C. z siedzibą: 
ul. Strzeszyńska 63, 60-479 Poznań.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  • umożliwienia funkcjonowania elementów Serwisu takich jak: koszyk, zmiana języka i waluty, obsługi ustawień Użytkownika itp.
  • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies uniemożliwi korzystanie ze stron internetowych Serwisu.

Koszty i sposoby dostawy
Dostawy  realizujemy za pośrednictwem różnych firm kurierskich (m.in. UPS, FedEx, GLS), w zależności od parametrów i charakteru przesyłki.

Bezpłatna dostawa
Zamówienia o wartości przekraczającej 4.000 PLN netto dostarczamy bezpłatnie w dowolne miejsce Polski.

Dostawa na terenie Polski
Dostawa kurierska zamówienia o wartości poniżej 4000 PLN netto wynosi 20 zł (netto) - do wagi 15 kg. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania zamówienia. Mogą one być wyższe w zależności od parametrów, ubezpieczenia i charakteru przesyłki.

Dostawa na terenie UE
Dla klientów z krajów Unii Europejskiej (za wyjątkiem Polski) bezpłatną dostawę oferujemy przy zamówieniach przekraczających 6.000 EUR.
Koszt dostarczenia przesyłek w dowolne miejsce Unii Europejskiej (poza Polską), wraz z ubezpieczeniem wynosi 25 EUR netto za zamówienie do 300 EUR netto.

Koszty dostawy w przypadkach niestandardowych będą ustalane indywidualnie przed realizacją zamówienia.
Koszty dostarczenia towaru są automatycznie dodawane do faktury jako odrębna pozycja.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
  • czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
  • czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
Jeżeli nie ustalono inaczej, DYSTRON S.C. wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy.
Faktury wystawiane są w dacie przygotowania towaru do wysyłki wg kolejności przyjętych zamówień do realizacji.
Wraz z towarem wydawane są faktura VAT (o ile nie została wybrana faktura elektroniczna) albo paragon fiskalny z warunkami udzielonej gwarancji, a dla wybranych produktów dokument gwarancyjny producenta. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków.
Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, DYSTRON S.C. zaleca sporządzić protokół szkodowy.

Sposoby płatności
O sposobie zapłaty decydujesz podczas finalizacji zakupów.

Klienci z Polski mają do wyboru:

  • Przedpłata na konto
  • Gotówka w momencie osobistego odbioru

Klienci z Unii Europejskiej (za wyjątkiem Polski) mają do wyboru formę płatności:

  • Przelew przed dostawą
  • Gotówka w momencie osobistego odbioru

 Klienci spoza Unii Europejskiej mają do wyboru formę płatności:

  • Przedpłata na konto (na warunkach OUR, tzn. kupujący pokrywa wszystkie koszty przelewu)


Szczegółowe dane dotyczące przelewu

Właściciel rachunku: DYSTRON S.C., ul. Strzeszyńska 63, 60-479 Poznań.
Nr rachunku bankowego (PLN): 67 2490 0005 0000 4530 5734 3433
Nazwa banku: Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa

 W tytule przelewu proszę wpisać nr Państwa zamówienia.

DYSTRON S.C. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez Dystron s.c. jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.

Prawo do odstąpienia od umowy
Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy (w przypadku rzeczy dostarczanych osobno), bądź po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części (w przypadku rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach).
Odstąpienie od umowy Klienta niebędącego konsumentem może nastąpić tylko na drodze indywidualnych ustaleń ze Sprzedawcą.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę (proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu i adres e-mail) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru).
Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy , jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży przysługuje także Sprzedawcy w sytuacji gdy nie jest on w stanie z różnych przyczyn zrealizować zamówienia Klienta w terminie.
 
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzymuje od Sprzedawcy zwrot wszelkich płatności, za wyjątkiem kosztów dostarczenia zakupionej rzeczy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że sklep Dystron.pl zgodził się na ich ponoszenie.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Odesłanie lub przekazanie rzeczy musi nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient poinformuje o zamiarze zwrotu i odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Klient niebędący konsumentem otrzymuje zwrot wszelkich płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu obustronnej akceptacji ustaleń odnośnie odstąpienia od umowy którejś ze stron. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wymienionych w art.38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).

Gwarancja
Towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją jakości producenta.
Na wszystkie sprzedawane urządzenia gwarantujemy terminowo podany przez producenta serwis. Jeżeli nabywcą towaru nie jest konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.
Dokumentem uprawniającym do korzystania z bezpłatnej gwarancji jest faktura VAT lub paragon. Gwarancją nie jest objęte normalne zużycie elementów eksploatacyjnych oraz uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użycia.
Urządzenia, które wymagają serwisu lub naprawy gwarancyjnej Klient przesyła na koszt własny.
Dodatkowo wszystkie produkty firmy MDT posiadają hologram, potwierdzający zakup produktu za pośrednictwem firmy DYSTRON S.C., który wraz z fakturą VAT uprawnia do korzystania z bezpłatnej gwarancji.
Uprawnienia Nabywcy towaru z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż DYSTRON S.C.; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami DYSTRON S.C. i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami DYSTRON S.C. i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru. 

Procedura reklamacyjna

W przypadku stwierdzenia wady, Kupujący chcąc skorzystać z przysługujących mu uprawnień zobowiązany jest:
  • zawiadomić DYSTRON S.C. o stwierdzonej wadzie i poinformować o sposobie dostarczenia Sprzedawcy produktu (osobiście przez Kupującego, bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej), na adres: DYSTRON S.C., ul. Strzeszyńska 63, 60-479 Poznań, Polska. Informacji tych należy udzielić telefonicznie, pod nr telefonu: 732 994 008, lub na adres poczty elektronicznej biuro@dystron.pl.
  • przed wysyłką należycie zabezpieczyć produkt na czas transportu. DYSTRON S.C. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia produktu i inne szkody poniesione przez Kupującego w czasie przed rzeczywistym dostarczeniem produktu i wydaniem go Sprzedającemu, w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia w czasie transportu, jeżeli wady te nie powstały z przyczyn tkwiących w rzeczy sprzedanej. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem produktu nie podlegają naprawom gwarancyjnym.
Do produktu reklamowanego, Klient niebędący konsumentem, jest obowiązany bezwzględnie dołączyć:
  • dowód zakupu,
  • dokument gwarancji  jeśli został dostarczony wraz z towarem,
  • dokładny opis usterki,
  • dane kontaktowe (oprócz adresu zwrotnego niezbędne jest podanie nazwiska osoby kontaktowej i numeru telefonu),
  • urządzenia firmy MDT posiadają hologram firmy DYSTRON S.C., który stanowi wraz z FV VAT dowód zakupu.
Sprzedawca nie uwzględni zgłoszeń reklamacyjnych i nie dokona żadnych napraw w przypadku zgłoszeń nie zawierających wszystkich załączników wskazanych powyżej, z wyjątkiem roszczeń zgłoszonych przez konsumentów. 
Jeżeli podane w reklamacji dane bądź informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedawca obowiązuje się rozpoznać reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do przedmiotowych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
  • może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nim, a sprzedawcą,
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim, a sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
Postanowienia końcowe
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 19 sierpnia  2015 roku.
Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji w serwisie internetowym dystron.pl
Zawartość stron internetowych Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.