Kontakt

Kontakt:
tel. stacjonarny: +48 61 66 90 687
e-mail: biuro@dystron.pl

 

Dział handlowy:
tel. + 48 515 454 372
e-mail: fgrzegorek@dystron.pl


Dział zamówieniowy:
tel. + 48 732 994 008
e-mail: zamowienia@dystron.pl

Dział wsparcia technicznego:
tel. + 48 515 699 596
e-mail: serwis@dystron.pl

 

Koszty i sposoby dostawy

Dostawy  realizujemy za pośrednictwem różnych firm kurierskich (m.in. UPS, FedEx, GLS), w zależności od parametrów i charakteru przesyłki.

Bezpłatna dostawa
Zamówienia o wartości przekraczającej 4.000 PLN netto dostarczamy bezpłatnie w dowolne miejsce Polski.

Dostawa na terenie Polski
Dostawa kurierska zamówienia o wartości poniżej 4000 PLN netto wynosi 20 zł (netto) - do wagi 15 kg. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania zamówienia. Mogą one być wyższe w zależności od parametrów, ubezpieczenia i charakteru przesyłki.
 
Dostawa na terenie UE
Dla klientów z krajów Unii Europejskiej (za wyjątkiem Polski) bezpłatną dostawę oferujemy przy zamówieniach przekraczających 6.000 EUR.
Koszt dostarczenia przesyłek w dowolne miejsce Unii Europejskiej (poza Polską), wraz z ubezpieczeniem wynosi 25 EUR netto za zamówienie do 300 EUR netto.

Koszty dostawy w przypadkach niestandardowych będą ustalane indywidualnie przed realizacją zamówienia.

Koszty dostarczenia towaru są automatycznie dodawane do faktury jako odrębna pozycja.

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

  • czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
  • czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

Jeżeli nie ustalono inaczej, DYSTRON S.C. wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy.

Faktury wystawiane są w dacie przygotowania towaru do wysyłki wg kolejności przyjętych zamówień do realizacji.

Wraz z towarem wydawane są faktura VAT (o ile nie została wybrana faktura elektroniczna) albo paragon fiskalny z warunkami udzielonej gwarancji, a dla wybranych produktów dokument gwarancyjny producenta. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków.

Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, DYSTRON S.C. zaleca sporządzić protokół szkodowy.